EGO ŞOFÖRLERİNE "HALKLA İLİŞKİLER" SEMİNERİ

 

EGO ŞOFÖRLERİNE "HALKLA İLİŞKİLER" SEMİNERİ

- UZMAN EĞİTMENLER TARAFINDAN ŞOFÖRLERE; STRES YÖNETİMİ, ÖFKE KONTROLÜ İLE MOTİVASYON KONULARINDA BİLGİLER VERİLİYOR
- SEMİNERLERDE 2 BİN 352 ŞOFÖR EĞİTİM ALACAK

Ankara Büyükşehir Belediyesi EGO Genel Müdürlüğü, bünyesinde görev yapan şoförlere “Halkla İlişkiler” konusunda uzman eğitmenler tarafından seminerler veriliyor.

Büyükşehir Belediyesi Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen ve 5 gün süresince devam edecek seminerde, 2 bin 352 şoför eğitim alacak. 
EGO Genel Müdürü Necmettin Tahiroğlu, Başkent’in kent içi toplu taşımını sağlayan EGO şoförlerinin, yolcularla sağlıklı iletişim kurmaları amacıyla her yıl düzenli olarak eğitim seminerleri düzenlendiğini bildirdi.

EGO şoförlerinin her gün binlerce yolcu ile yüz yüze geldiğine dikkat çeken Genel Müdür Tahiroğlu, şoförlerin oldukça zorlu bu kamu görevini yerine getirirken, vatandaşlarla kuracakları iletişimin de çok önemli olduğunu söyledi.

Bu çerçevede şoförlerin uzman eğitmenler tarafından seminerler verildiğini belirten Tahiroğlu, “Bu yıl da kurumumuz bünyesinde görev yapan 2 bin 352 şoför personelimize, Uzman Psikolog Zafer Akıncı tarafından eğitim veriliyor.

Sabah ve öğleden sonra iki oturum olarak gerçekleşen seminerlerde ‘İletişim Teknikleri’, ‘Stres Yönetimi’ ve ‘Öfke Kontrolü ve Motivasyon’ gibi konular işleniyor” dedi. 

Başkent’e toplu taşıma görevini en çevreci doğalgazlı modern otobüslerle yerine getirdiklerini hatırlatan Tahiroğlu, şunları söyledi:
“Toplu taşımada hizmet, günün en modern koşullarıyla veriliyor. Tüm bunları sağlarken, kaliteli hizmeti vermenin yolunun da vatandaşlarla son derece profesyonel ve güler yüzle iletişim kurmayı beceren personelden geçtiğini düşünüyoruz. 

Bu nedenle verdiğimiz kamu hizmetini en üst seviyeye çıkarmak için mesleklerinde usta şoförlerimizi, sosyal ve psikolojik olarak da sürekli eğitimlere tabi tutuyoruz.” 

 

“ÖFKELİ, TELAŞLI VEYA SAHTE KARTLARLA SEYAHAT EDEN YOLCULARLA İLETİŞİM” 
Toplu taşıma görevini yerine getirirken şoförlerin; farklı yaş, meslek, kişilik ve farklı karakterlere sahip yolcularla karşı karşıya kaldıklarını kaydeden Tahiroğlu, seminerde şoförlere uzman psikolog tarafından, günün stresi ve yorgunluğunu taşıyan, sorunlu ve değişik ruh hali içinde olan, öfkeli, telaşlı ve sahte kartlarla seyhat eden yolculara karşı nasıl davranılması gerektiğinin anlatıldığını kaydetti. 

Yayın Tarihi: 01.09.2015
Okunma Sayısı: 7370